the next poster is...

Page 1 of 15 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Next

View previous topic View next topic Go down

the next poster is...

Post by StarApple. Ü on Tue Nov 10, 2009 12:52 pm

complete the sentence.



i'll start.
hungry?


Last edited by SuperApol. on Tue Nov 10, 2009 11:10 pm; edited 1 time in total
avatar
StarApple. Ü
DPC Super Member

Female
Posts : 7274
Age : 81
Joined date : 2009-10-12
Location : Outside the box.
Cash : 18124

http://tellmeyourloveproblems.tumblr.com

Back to top Go down

Re: the next poster is...

Post by L'Jyen [♥] on Tue Nov 10, 2009 1:15 pm

yep..

bored?
avatar
L'Jyen [♥]
DPC Elite

Female
Posts : 4910
Age : 24
Joined date : 2009-10-26
Location : in lala-land x]]
Cash : 19864

http://kawaii610.webs.com

Back to top Go down

Re: the next poster is...

Post by XED on Tue Nov 10, 2009 7:21 pm

yeah.

frustrated?


avatar
XED
Global Moderator
 Global Moderator

Male
Posts : 6137
Age : 107
Joined date : 2009-10-22
Location : sa bag mo :]]
Cash : 19177

Back to top Go down

Re: the next poster is...

Post by CHii ExDee on Tue Nov 10, 2009 8:05 pm

nope,

bored?
avatar
CHii ExDee
DPC Super Member

Female
Posts : 6695
Age : 22
Joined date : 2009-10-17
Location : Philippines...
Cash : 19262

http://www.facebook.com/PattChii14

Back to top Go down

Re: the next poster is...

Post by StarApple. Ü on Tue Nov 10, 2009 11:06 pm

yeh .. absent-minded?
avatar
StarApple. Ü
DPC Super Member

Female
Posts : 7274
Age : 81
Joined date : 2009-10-12
Location : Outside the box.
Cash : 18124

http://tellmeyourloveproblems.tumblr.com

Back to top Go down

Re: the next poster is...

Post by XED on Tue Nov 10, 2009 11:39 pm

nope.

sleepy?


avatar
XED
Global Moderator
 Global Moderator

Male
Posts : 6137
Age : 107
Joined date : 2009-10-22
Location : sa bag mo :]]
Cash : 19177

Back to top Go down

Re: the next poster is...

Post by L'Jyen [♥] on Wed Nov 11, 2009 10:04 am

nope..

mad??
avatar
L'Jyen [♥]
DPC Elite

Female
Posts : 4910
Age : 24
Joined date : 2009-10-26
Location : in lala-land x]]
Cash : 19864

http://kawaii610.webs.com

Back to top Go down

Re: the next poster is...

Post by CHii ExDee on Wed Nov 11, 2009 4:07 pm

nope,

hungry?
avatar
CHii ExDee
DPC Super Member

Female
Posts : 6695
Age : 22
Joined date : 2009-10-17
Location : Philippines...
Cash : 19262

http://www.facebook.com/PattChii14

Back to top Go down

Re: the next poster is...

Post by StarApple. Ü on Wed Nov 11, 2009 5:18 pm

nope..
bagong paligo?
avatar
StarApple. Ü
DPC Super Member

Female
Posts : 7274
Age : 81
Joined date : 2009-10-12
Location : Outside the box.
Cash : 18124

http://tellmeyourloveproblems.tumblr.com

Back to top Go down

Re: the next poster is...

Post by XED on Wed Nov 11, 2009 7:40 pm

nope.

gutom?


avatar
XED
Global Moderator
 Global Moderator

Male
Posts : 6137
Age : 107
Joined date : 2009-10-22
Location : sa bag mo :]]
Cash : 19177

Back to top Go down

Re: the next poster is...

Post by JoeyHarlequin on Wed Nov 11, 2009 11:25 pm

no . busog?
avatar
JoeyHarlequin
DPC Whiz

Female
Posts : 1310
Age : 25
Joined date : 2009-10-11
Location : Malabon
Cash : 16130

http://www.myspace.com/jhoeytotlabsyu

Back to top Go down

Re: the next poster is...

Post by `PAU.sunshine on Thu Nov 12, 2009 1:32 pm

no..

masaya?
avatar
`PAU.sunshine
DPC Active Member

Female
Posts : 8457
Age : 22
Joined date : 2009-10-24
Location : ANTiPOLO CiTY
Cash : 22155

http://profiles.friendster.com/playgirlako

Back to top Go down

Re: the next poster is...

Post by StarApple. Ü on Thu Nov 12, 2009 2:02 pm

nope .. mad at me?
avatar
StarApple. Ü
DPC Super Member

Female
Posts : 7274
Age : 81
Joined date : 2009-10-12
Location : Outside the box.
Cash : 18124

http://tellmeyourloveproblems.tumblr.com

Back to top Go down

Re: the next poster is...

Post by `PAU.sunshine on Thu Nov 12, 2009 3:03 pm

i dunno..

comfortable ?
avatar
`PAU.sunshine
DPC Active Member

Female
Posts : 8457
Age : 22
Joined date : 2009-10-24
Location : ANTiPOLO CiTY
Cash : 22155

http://profiles.friendster.com/playgirlako

Back to top Go down

Re: the next poster is...

Post by XED on Thu Nov 12, 2009 3:35 pm

kinda.


sleepy?


avatar
XED
Global Moderator
 Global Moderator

Male
Posts : 6137
Age : 107
Joined date : 2009-10-22
Location : sa bag mo :]]
Cash : 19177

Back to top Go down

Re: the next poster is...

Post by `PAU.sunshine on Thu Nov 12, 2009 3:37 pm

veryy

-- angry ?
avatar
`PAU.sunshine
DPC Active Member

Female
Posts : 8457
Age : 22
Joined date : 2009-10-24
Location : ANTiPOLO CiTY
Cash : 22155

http://profiles.friendster.com/playgirlako

Back to top Go down

Re: the next poster is...

Post by CHii ExDee on Thu Nov 12, 2009 4:19 pm

nope,

frustrated?
avatar
CHii ExDee
DPC Super Member

Female
Posts : 6695
Age : 22
Joined date : 2009-10-17
Location : Philippines...
Cash : 19262

http://www.facebook.com/PattChii14

Back to top Go down

Re: the next poster is...

Post by `PAU.sunshine on Thu Nov 12, 2009 6:06 pm

no..

scared ?
avatar
`PAU.sunshine
DPC Active Member

Female
Posts : 8457
Age : 22
Joined date : 2009-10-24
Location : ANTiPOLO CiTY
Cash : 22155

http://profiles.friendster.com/playgirlako

Back to top Go down

Re: the next poster is...

Post by XED on Thu Nov 12, 2009 6:48 pm

yeah.

exhausted?


avatar
XED
Global Moderator
 Global Moderator

Male
Posts : 6137
Age : 107
Joined date : 2009-10-22
Location : sa bag mo :]]
Cash : 19177

Back to top Go down

Re: the next poster is...

Post by StarApple. Ü on Sun Nov 15, 2009 12:37 am

kinda ..
badtrip?
avatar
StarApple. Ü
DPC Super Member

Female
Posts : 7274
Age : 81
Joined date : 2009-10-12
Location : Outside the box.
Cash : 18124

http://tellmeyourloveproblems.tumblr.com

Back to top Go down

Re: the next poster is...

Post by `PAU.sunshine on Sun Nov 15, 2009 7:30 am

yup..


not feeling well ?
avatar
`PAU.sunshine
DPC Active Member

Female
Posts : 8457
Age : 22
Joined date : 2009-10-24
Location : ANTiPOLO CiTY
Cash : 22155

http://profiles.friendster.com/playgirlako

Back to top Go down

Re: the next poster is...

Post by XED on Sun Nov 15, 2009 11:34 am

nope.

energetic?


avatar
XED
Global Moderator
 Global Moderator

Male
Posts : 6137
Age : 107
Joined date : 2009-10-22
Location : sa bag mo :]]
Cash : 19177

Back to top Go down

Re: the next poster is...

Post by `PAU.sunshine on Sun Nov 15, 2009 11:34 am

kinda..

happy ?
avatar
`PAU.sunshine
DPC Active Member

Female
Posts : 8457
Age : 22
Joined date : 2009-10-24
Location : ANTiPOLO CiTY
Cash : 22155

http://profiles.friendster.com/playgirlako

Back to top Go down

Re: the next poster is...

Post by XED on Sun Nov 15, 2009 11:36 am

yeah.


lonely?


avatar
XED
Global Moderator
 Global Moderator

Male
Posts : 6137
Age : 107
Joined date : 2009-10-22
Location : sa bag mo :]]
Cash : 19177

Back to top Go down

Re: the next poster is...

Post by `PAU.sunshine on Sun Nov 15, 2009 11:46 am

no..

loved by someone ?
avatar
`PAU.sunshine
DPC Active Member

Female
Posts : 8457
Age : 22
Joined date : 2009-10-24
Location : ANTiPOLO CiTY
Cash : 22155

http://profiles.friendster.com/playgirlako

Back to top Go down

Re: the next poster is...

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 15 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum