why do you love her/him?

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

View previous topic View next topic Go down

why do you love her/him?

Post by L'Jyen [♥] on Tue Nov 17, 2009 6:24 pm

First topic message reminder :

me?
'coz there's no reason not to.. Wink

L'Jyen [♥]
DPC Elite

Female
Posts : 4910
Age : 23
Joined date : 2009-10-26
Location : in lala-land x]]
Cash : 18674

http://kawaii610.webs.com

Back to top Go down


Re: why do you love her/him?

Post by MhingMhengXD on Tue Mar 30, 2010 8:02 pm

ewan ko

MhingMhengXD
DPC Elite

Female
Posts : 4895
Age : 21
Joined date : 2009-10-17
Location : sa tabi mo:3
Cash : 14327

http://friendster.com/purteenxd

Back to top Go down

Re: why do you love her/him?

Post by CHii ExDee on Wed Mar 31, 2010 1:30 pm

'cause he's crazy =))

CHii ExDee
DPC Super Member

Female
Posts : 6695
Age : 21
Joined date : 2009-10-17
Location : Philippines...
Cash : 18072

http://www.facebook.com/PattChii14

Back to top Go down

Re: why do you love her/him?

Post by MhingMhengXD on Wed Mar 31, 2010 7:08 pm

la lang

MhingMhengXD
DPC Elite

Female
Posts : 4895
Age : 21
Joined date : 2009-10-17
Location : sa tabi mo:3
Cash : 14327

http://friendster.com/purteenxd

Back to top Go down

Re: why do you love her/him?

Post by Lery XD on Tue Apr 06, 2010 9:55 pm

i don't know. i just feel that i love him more than anyone in this world.





- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Color Used for Moderation


Lery XD
Global Moderator
 Global Moderator

Female
Posts : 7196
Age : 23
Joined date : 2009-10-16
Location : sa puso niya. :)
Cash : 21120

Back to top Go down

Re: why do you love her/him?

Post by MhingMhengXD on Thu Apr 08, 2010 3:48 pm

iDK

MhingMhengXD
DPC Elite

Female
Posts : 4895
Age : 21
Joined date : 2009-10-17
Location : sa tabi mo:3
Cash : 14327

http://friendster.com/purteenxd

Back to top Go down

Re: why do you love her/him?

Post by Danica :) on Sat Apr 10, 2010 5:44 pm

i dunno :D

Danica :)
DPC Super Member

Female
Posts : 5146
Age : 24
Joined date : 2009-10-24
Location : ` windows XP :))
Cash : 20020

Back to top Go down

Re: why do you love her/him?

Post by PinkLovesBieber on Sat Apr 10, 2010 11:24 pm

Ha ? sino ba ?
ah Family lmao [ corny lmao ]

Hmm wala kasi ako lovelife sooo
Family nalang :p

- masaya
- walang kaplastikan :p
- hindi ka ilalaglag
- hinding hindi ka iiwan

PinkLovesBieber
DPC Elite

Female
Posts : 4046
Age : 20
Joined date : 2009-10-11
Location : CAMERA :p
Cash : 39838

http://profiles.friendster.com/bebiipenk

Back to top Go down

Re: why do you love her/him?

Post by Danica :) on Fri Apr 16, 2010 8:04 pm

i dunno ..

Danica :)
DPC Super Member

Female
Posts : 5146
Age : 24
Joined date : 2009-10-24
Location : ` windows XP :))
Cash : 20020

Back to top Go down

Re: why do you love her/him?

Post by NYLEBOR ٿ on Sat Apr 17, 2010 10:08 am

BEBE PINK Ü wrote:Ha ? sino ba ?
ah Family lmao [ corny lmao ]

Hmm wala kasi ako lovelife sooo
Family nalang :p

- masaya
- walang kaplastikan :p
- hindi ka ilalaglag
- hinding hindi ka iiwan

` so agree wit u. (:
pareho pala tau lmao

NYLEBOR ٿ
DPC Geek

Female
Posts : 687
Age : 23
Joined date : 2010-04-16
Location : buenavista, ADN
Cash : 13264

Back to top Go down

Re: why do you love her/him?

Post by timmy on Sat Apr 17, 2010 10:51 am

wala.
wala naman akong mahal eh lmao

timmy
Administrator
 Administrator

Male
Posts : 14445
Age : 55
Joined date : 2009-10-17
Location : satan's world
Cash : 35159

Back to top Go down

Re: why do you love her/him?

Post by MhingMhengXD on Sun May 02, 2010 2:29 pm

` IDK

MhingMhengXD
DPC Elite

Female
Posts : 4895
Age : 21
Joined date : 2009-10-17
Location : sa tabi mo:3
Cash : 14327

http://friendster.com/purteenxd

Back to top Go down

Re: why do you love her/him?

Post by Danica :) on Fri May 14, 2010 6:38 pm

dunno eh :]] basta love ko sha

Danica :)
DPC Super Member

Female
Posts : 5146
Age : 24
Joined date : 2009-10-24
Location : ` windows XP :))
Cash : 20020

Back to top Go down

Re: why do you love her/him?

Post by CHii ExDee on Sun May 16, 2010 8:25 pm

coz he's the reason why i still and can survive here in this @#$% world =)) (tahaha.. XD)
kasi pinaramdam niya kung anu tunay na anu.yung love sakin kahit nasa malayooong lugar siya ngayon...nabigay niya yung matagal ko nang hinahanap sa isang guy

CHii ExDee
DPC Super Member

Female
Posts : 6695
Age : 21
Joined date : 2009-10-17
Location : Philippines...
Cash : 18072

http://www.facebook.com/PattChii14

Back to top Go down

Re: why do you love her/him?

Post by Lery XD on Tue May 18, 2010 10:47 pm

ewan ko. haha!





- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Color Used for Moderation


Lery XD
Global Moderator
 Global Moderator

Female
Posts : 7196
Age : 23
Joined date : 2009-10-16
Location : sa puso niya. :)
Cash : 21120

Back to top Go down

Re: why do you love her/him?

Post by timmy on Sat May 22, 2010 1:10 pm

idekw lmao

timmy
Administrator
 Administrator

Male
Posts : 14445
Age : 55
Joined date : 2009-10-17
Location : satan's world
Cash : 35159

Back to top Go down

Re: why do you love her/him?

Post by MhingMhengXD on Sat May 29, 2010 11:04 am

ewan ko

MhingMhengXD
DPC Elite

Female
Posts : 4895
Age : 21
Joined date : 2009-10-17
Location : sa tabi mo:3
Cash : 14327

http://friendster.com/purteenxd

Back to top Go down

Re: why do you love her/him?

Post by Lery XD on Sat May 29, 2010 5:58 pm

ewan.





- - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Color Used for Moderation


Lery XD
Global Moderator
 Global Moderator

Female
Posts : 7196
Age : 23
Joined date : 2009-10-16
Location : sa puso niya. :)
Cash : 21120

Back to top Go down

Re: why do you love her/him?

Post by NYLEBOR ٿ on Sun May 30, 2010 1:59 am

iDK.

NYLEBOR ٿ
DPC Geek

Female
Posts : 687
Age : 23
Joined date : 2010-04-16
Location : buenavista, ADN
Cash : 13264

Back to top Go down

Re: why do you love her/him?

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum